Biomed Oy (y-tunnus 0489145-3) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen (ja sopimuksesta ulkomaille). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli Biomed.fi -sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Biomed Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Jos merkitset, että haluat vastaanottaa uutisia niin sähköpostiosoitteesi lisätään uutiskirjelistallemme ja voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley ja Jousto. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, jossa kerrotaan tilauksen olevan käsittelyssä. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Valittavanasi on kaikki Suomessa toimivat pakettien noutopisteet sekä kotiinkuljetus.
Toimitamme tilauksia myös kaikkiin muihin EU-maihin. Tilaukset käsittelee logistiikkakumppanimme 3PLogistiikka Oy.
Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta riippuen tilaus on perillä kotimaassa yleensä käsittelyn valmistumisesta seuraavana arkipäivänä.
Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Käsittelynopeus varaston (3PLogistiikka) työtilanteesta riippuen voi olla ilmoitettua nopeampi tai hitaampi.
Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa, jää koko tilaus odottamaan niiden saapumista varastolle. Pääsääntöisesti tuotteita ei jälkitoimiteta erillisinä paketteina.
Saat vahvistuksen käsitellystä tilauksesta sähköpostilla ja viestissä on mukana myös paketin seurantatunnus.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Noutamatta jätetyt paketit
Noutamatta jätetyistä ja meille palautuneista paketeista veloitamme 10 € käsittelykulumaksun, joka vähennetään asiakkaalle maksettavasta tilauksen maksun hyvityksestä.
Asiakaspalautukset
Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille. Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelulta luvan saatuasi liitä oheinen lomake täytettynä palautuksen yhteyteen tai kirjoita lomakkeessa pyydetyt tiedot tyhjälle paperille. Palauta tuotteet veloituksetta Postiin, R-kioskille tai Matkahuollon toimipisteeseen asiakaspalautuksena.
Huomioithan, että palautuslähetyksen saajana tulee olla 3PLogistiikka Oy.
Palvelupisteen kysyessä mahdollisesti sopimusnumeroa ovat ne kuljetusyhtiöstä riippuen seuraavat:
Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti seurantaa varten.
Lataa täytettävä palautuslomake tästä »
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).